Tisdag

Tidigare idag:
Idag höll jag äntligen min reklamkampanj-redovisning om kalsonger. Gick rätt så bra och hade tänkt ut allt som var nödvändigt att ta reda på. Reklam & kommunikation är riktigt roligt. Man får lägga ner mycket tid på grejerna, men tillslut blir det riktigt bra. 
Nu när alla redovisat ska vi direkt börja med ett nytt projekt: CD-omslag. Kanske visar det här när det är klart.
 
Nu:
Känner mig riktigt dålig! Mår skit. Försöker sova, men det går inte. Sådan huvudvärk så att det gör sådär ont bakom ögonen. Tät i näsan på det, också.
Sedan i eftermiddags har jag legat här i sängen, ombytt till sovkläder och kollat That 70's Show. Det hjälper, konsigt nog. Tror inte det blir bättre av att skriva på datorn, dock. Så får väl lägga ner den. 
 
Sov gott!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback