SciFi-Mässan 2014



(Man måste ju visa att man är med i Brödraskapet)


(Man måste ju förvara Ringen säkert med en kedja runt halsen)


 
















 


Det är tamejfan (ursäkta) lika jävla (ursäkta..) roligt varje år! Vi var där från klockan 10-ca 16. Trots att det inte blev så mycket shopping i år (en t-shirt blev det iallafall), så är det lika kul varje år att gå runt och scanna igenom varenda pryl ett dussintal gånger. Alla tycker inte sånt är kul, men det tycker jag.
 
Sedan är det ju alltid så nice gäster där. Ovan ser ni t.ex. Stephen Hunter som spelar Bombur i Hobbit-filmerna. Även han som spelar Greedo i Star Wars var där. Det är riktigt fräckt!

Det har varierat från år till år, men iår blev det så att jag gick tillsammans med min ena syster, samt en del av klasskompisarna. En del hade inte varit där tidigare och tyckte det var jättekul, så det är ju alltid bra att vi alla tycker likadant. Inte kul att hänga där i sex timmar om man lider.

Men det gjorde ingen av oss. Jag är jättenöjd och börjar redan räkna ner till nästa års mässa!
 
 
 
 
 
 
 
 



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback