Ledig

Det slår inte fel när man varit ledig hela dagen eftersom en lärare är sjuk och en borta. NAJS! 
 
Denna lediga dag har man spenderat med systrarna, åkt och handlat lite, och även handlat götter för att sedan återigen kolla Sherlock. Jo, detta för att 1 av två systrar äntligen förstått att det är bra och är numera insatt, vilket är skönt. Det viktiga med att ha kollat alla avsnitt, är att man kan förstå alla memes som man senare stöter på på t.ex Facebook eller Tumblr.
 
Nog om det, dagen har varit najs. Imon börjar jag tidigt, bööö...Det som stör mig ännu mer är att Samhäll-Samhällsklassen (Jag är Samhäll-Media) har idag (när jag var ledig) åkt upp till Stockholm för att bl. a. vara med på en rättegång. Så det är man ju lite avis på dårå...
 
Nåväl, nu ska jag somna till The Hobbit - An Unexpected Journey (Har fått se Martin Freemans ansikte en hel del idag).... Natti.
 
Tämligen svårt att se vilken scen det är. Det är när alla dvärgar våldgästar Bilbos hem. Det ni ser är resten av dvärgarna som faller ihop till en hög.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback