Bra saker med 2014

Nu när det är nytt år, tänkte jag göra en liten analys på det kommande året, bra saker, eventuellt anus-saker med 2014. Enjoy!
 
BRA
 
1. Jag fyller 18 år!
 
2. Bra filmer på bio - t ex. X-Men - Days Of Future Past
                                            The Amazing Spider-Man 2
                                            The Hobbit - There And Back Again
 
3. Jag får rösta i riksdagsvalet
 
4. Alexander gästar "Så ska det låta" i februari :)
 
5. Alexander ska ha en konsert med ungdomar med stråkinstrument i Göteborg. Får se till att skaffa biljett!
 
6. Eventuellt Håkan Hellström-konsert som varje år. Det enda det hänger på nu är mina syskons ekonomi.
 
7. SciFi-mässan!!!
 
ANUS
 

1. Att inte Star Wars episode 7 kommer ut 2014, utan 2015...-.-
 
2. Har ett halvår kvar med matte...-.-
 
Var ju inte jättemånga dåliga grejjer, hittils. Men det är väl bra att man inte vet vad som komma skall. Vem villgå och vänta på att dåliga saker ska inträffa? :P
 
Kommer för tillfället inte på fler "stora" bra saker, men givetvis lär det dyka upp fler :)
 
 
 Bilder från nyårsafton. Enjoy!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback