Sjuk

 Ny kopp från RoligaPrylar.se!
 
Har idag valt att stanna hemma från skolan denna fredag. Känner mig sjuk och då är man nog sjuk och då ska man vara hemma.
 
Så det blir långledigt för min del..höhö. Ikväll blir det väl inget speciellt att göra mer än att försöka bli frisk. Tråkigt men sant.
 
Imorgon blir det däremot roligare. Då drar Melodifestivalen igår igen, då vi i familjen ska sätta oss och titta. :)
 
INTE NOG MED DET! Så sänds nya avsnitt av SHERLOCK på SVT1 direkt efter Melodifestivalen, så är....GANSKA så taggad!!! För er som sett, utan att spoila, så...slutar ju säsong 2 lite.....eller rätt så..SPÄNNANDE!!! Sherlock är en av de bästa och mest genomtänkta tv-serier som gjorts måste jag säga. Inte nog med att storyn är bra så är ju favoriterna Martin Freeman och Benedict Cumberbatch med i huvudrollerna och båda gör det fantastiskt. Måste säga att denna Sherlock är bättre än den som Robert Downey Jr gör, tyvärr, men så är det.
Hatar egentligen tv-serier, men gud, riktigt bra. (Nu pratar jag inte om komedi-serier etc). Game of Thrones är det samma nivå på, något man också får panik på och orkar inte vänta till april...
 
Men som sagt, imon....! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback