"Zombie-kalas"

 
 
I onsdags släpptes äntligen säsong 4 på DVD och BluRay! Som man har väntat! 
Eftersom jag jobbat över och suttit kvar under en annan lektion, behövde jag inte komma på morgonen, och bestämde mig för att få tag i den.
 
Det var såhär...
 
Filmbutiken Hemmakväll har annonserat om ett så kallat "Zombie-kalas" där det är specialpris på alla fyra The Walking Dead-säsongerna! Detta gällde endast den 3:e september och så långt lagret räckte.
 
Priserna var otroliga och gällde för både DVD och BluRay!
 
Säsong ett: 1 :- (Ordinarie pris 99 :-)
Säsong två: 79 :- (Ordinarie pris 149 :-)
Säsong tre: 99 :- (Ordinarie pris 199 :-)
Säsong fyra: 199 :- (Ordinarie pris 349 :-)
 
Så detta var en sån sak man bara inte fick gå miste om! 
 
Jag satte mig på en bänk utanför affären i 40 minuter att butiken skulle öppna. När butiksdörren väl öppnats sprang jag in och ställde mig först i kön. I väntan på kassörskan, ser jag mig runt och märker att det står en liten hylla bredvid kassan, speciellt för TWD-DVDer..Men det är några få, och endast säsong 1, 2 och 3...
 
Jag frågar kassörskan om alla säsongerna på BluRay och hon tittar runt och söker på datorn och säger tillslut att de inte har fått in några och att det också står att de inte ska få in några nya leveranser på ett bra tag. 
Jag blir så förvånad och besviken....sen ser hon att det ligger några BluRay på disken bakom kassan, för säsong 4. 
 
Eftersom jag inte vill ha på DVD, bestämmer jag mig för att köpa säsong 4 på BluRay, eftersom den var så billig på release-dagen. Jag tar även säsong 1 på DVD till syrran...en krona är ju inte dumt.
 
Trots att jag fick säsong 4 för bara 199 :- så känns det fortfarande fel...här har de utlovat ett "Zombie-kalas - Endast 3 september" och så finns det färre DVDer och BluRay's än vad det nånsin gjort innan.
 
Jag skrev till Hemmakväll och förklarade som det var, att jag väntat i 40 min och att det sedan inte finns några att köpa och hur besviken jag och många andra i kön blivit. Att de inte kunde kalla det för "The Walking Dead-Special" och "Zombie-Kalas"....
 
Och jag fick svar!
Så nu är jag nöjd! Såhär ska man bemöta sina kunder. Bra Hemmakväll!
 
 
Så nu har jag under helgkvällarna sett allt extramaterial som är 3 timmar speltid, samt börjat se om säsongen. 
 
DET ÄR INTE LÅNGT KVAR NU!!!!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback