Onsdagssjuk

God morgon får man väl säga! Eller ja, för er som jobbar eller studerar denna dag så kryper det ju fram emot lunch. Men för mig är det morgon. Blev sjuk i fredags och förkylningen har suttit hårt, så är hemma än idag. Tyvärr rann bara helgen förbi och helt plötsligt var det bara måndag...och nu är jag här. Måste iallafall gå imon, hur mycket jag än hostar eller snyter mig. Ska ta igen ett gammal seminaretillfälle så jag också var borta. Sista chansen att klara kursen. Har man inte gjort alla delar får man ett F helt enkelt. Surt men sant.
 
Men jag ska inte klaga. Det är ju rätt så mysigt att vara hemma. Mycket mysigare än att vara i skolan, däremot vill man ju gärna vara frisk när man väl får vara hemma..^^ 
Men igår vaknade jag rätt tidigt och gick och satte mig och kollade Return of the Jedi. Sen kom Elvira och joinade. Det kvittar hur många gånger jag ser mina älskade filmer. Samma tårar och gåshud kommer fram ändå. Jag menar, kroppen borde ju ändå lära sig någon gång vad som komma skall? xD
 
Men samtidigt är det härligt, så jag är tacksam över att spänningen finns kvar. Vore ju tråkigt om man inte kunde njuta lika mycket av filmerna som jag gör nu.
 
Hur som helst, så idag blir det lite fotouppgifter som skall göras, samt förbereda mig inför seminariet. Kanske det blir lite Indiana Jones eller något liknande medan jag pluggar...;)
Solen skiner däremot och kaninerna ska ju ändå ut så det blir nog mycket sånt innan :)
 
 En fin sol
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback