På en annan dag

Då var man tillbaka efter grill på påskafton, pizza i Alingsås med pappa på påskdagen och fika vid havet på annandag påsk. Sicken påsk!
 
I Alingsås bjöd även min fina pappa på en skjorta på Ginatricot, medan mina andra kära systrar också fick välja ut något! Jag övningskörde hela helgen vilken verkligen har behövts! Det är viktigt att hålla igång det.
 
Lovet ser fiiint ut! Förutom att det lär bli en del förberedelser inför nationella prov i svenska som är direkt efter lovet, lite inlämningar etc, så är det späckat med grejjer. Förutom att jag ska ha det mys med film o serier som alltid, blir det mycket umgånge med vänner och sådant. ^^ 
 
Imon blir det att åka till stan med Anna, sedan kanske träffa Ida lite på kvällen. På onsdag blir det ev storstädning + åka och kolla/prova balklänning, på tordag kommer Anna hit och sover över (!), på fredag är det plugg (ev hjälp av pappi), på lördag är det SCIFIMÄSSA 2015!!! och söndag som vanligt - vilodag/ångestdag.

Najs vecka!!!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback