Jurassic World

Små nukläckta raptorer
 

Är som jag nog berättat tidigare ett fan även av Jurassic Park-filmerna. Kan se dem om och om igen. Bara älskar dem, och musiken är ju inte så dålig den heller. 
 
Så jag har sett fram emot den här filmen i många år nu och igår såg äntligen jag och pappa den (som också gillar de filmer jag gillar, det är det jag älskar). Den var oerhört sevärd. Se den! Den är lite annorlunda än de andra för detta är i helt ny tappning. Visst, samma handling när det gäller dumhet och klantighet när det gäller att kontrollera dessa dinosaurier. Men karaktärerna och handlingen och hela sättet den är gjort på är annorlunda. Många år har ju gått så tekniken är definitivt bättre. 
 
Såklart saknar man de gamla karaktärerna, och hade verkligen önskat att de var med igen. Iallafall i ett litet hörn. Men detta var bra det med. Särskilt filmens nya "hjälte" som spelas av Chris Pratt. Så det var väldigt bra.
 
Är nöjd med filmen och med kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback