Studentbal 2 Juni 2015

 




















 

 
 
 



 
Först hade Linnea bal, sedan hade Elvira bal - nu har jag haft bal! Yeeey!
 
Studenten och balen är något som alla ser fram emot och även jag. Som tur är fick jag gå på bal med min hjärtevän Anna som jag delat hela skolan med, och Ida som jag varit vän med sedan klass 8. Extra kul är det att jag fått vara med Linus sedan förskolan. Såklart har jag fått nya vänner också som jag lär behålla. ^^ Men trots denna nya vänskap så har jag av någon anledning hållit kvar vid mina gamla vänner mest. Det är ju inte fel det heller!
 
Men som sagt...på baaalen. Det regnade en hel del och vid Marsstrand är det ju vatten - med andra ord blåsigt. Men jag lyckades bevara min frisyr ändå, vilket jag är glad för eftersom den kostade en del - höhö.
Sen tog vi färgan över och gick till lokalen. Där serverades välkomstdrink. Dock skippade jag denna pga att det var otroligt trångt i entrén samt alkoholhalten i den, men men. Ändå trevligt. 
 
Sen fick man hitta sina platser och så käkade vi förrätt, huvudrätt och efterrätt. Rätt så gott ^^ Allt däremellan orkar jag inte skriva. Men ni vet ju själva ni som gått att det blir lite mingel och fotografering ute vid haaaaavet. 
En grej som var riktigt bra var att de hade anlitat photomic som var där och fotograferade riktigt fina bilder i fotostudio. Vi tog några heta bilder som vi hoppas kommer på brevlådan snarast. 
 
Sedan de sista timmarna var det full dans på golvet med live-band och massa goa svenska och engelska hitzzzzzz...t ex en del Håkan (jääädrar vad man drog iii då!) och När vindarna viskar mitt namn och andra såna goa låtar. 
 
Vi tog färjan tillbaks 01.30 och på plats stod Annas mamma och plockade upp oss. Så rolig kväll! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback