31 dagar kvar!

Idag är det exakt en månad kvar tills jag tar studenten...
 
Lilla jag...tar studenten? Shit...
 
Det mesta är fixat...eller snarare halvfixat. Har mycket kvar i skolan, allt till balen är nästan fixat, studentdagen är nästan klar så ja...lite småstress känner man men samtidigt lugn. Ja, allt är konstigt.
Men trots allt så ska de bli gött att få det gjort, säga hej då till alla och njuta av sommaren. Jobben har lite problem med att dyka upp men jag kan tänka mig en sommar utan jobb. Visst, pengar gör ju sommaren dräglig på sitt sätt, men det finns andra knep. Klippa gräset för farfar är ju nog så bra betalt ;) Sedan får man ju hoppas på lite studentpengar också men det är inget jag utgår ifrån. 
 
Asså..är jag reeeedo för det här?? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback