SPECTRE

Jag skäms...bloggen är så gott som död. Jag ska försöka få liv i den igen, för jag älskar ju att blogga. Och saker har ju hänt, kan man lugnt säga. Men man får väl ta å lyssna på kroppens signaler och avvakta tills glöden åter igen kommer. 
 
För att värma upp lite tar jag och berättar lite om kvällen...ikväll var det äntligen dags igen att se James Bond med nytt material...i SPECTRE
 
Min favorit är fortfarande Skyfall, såklart. Men denna var absolut sevärd. Folk som säger att man ska sluta göra Bond-filmer, skit ner er. Craig gör ju inte saken värre, heller ;)
 
Nu sitter jag här och lyssnar på Kotik och spelar lite Minecraft, så som det ska vara.
Mmm...känns bra att blogga igen.
 
I'm back.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback