Frågor som söker svar..

Många, många har frågat mig om Alexander Rybak och Malin Johansson verkligen är ett par. Alla vet ju att de är det på dansgolvet, men vet vi om de är ett kärlekspar.. hmm..

Jag ska säga såhär... Jag vet inte!

För några veckor sedan skrev jag ett inlägg med all information jag fått reda på. Ni kan läsa det om ni klickar här.

Det har gått rykten och det har snackats en hel del om detta. Malin sa somsagt för några veckorsen i Klick att de aldrig kunde bli mer än vänner och att hon har känslor för en annan. Jag läste även i en FRIDA-tidning att Alexander's civilstatus är: Singel.

I aftonbladet har det ju även stått att Kathrine, en av hans fioltjejer/körtjejer på hans konserter, skulle vara Alexanders nye kärlek. Kan det stämma?

Vem vet, det kanske är någon helt annan som är hans nye kärlek.. vi får helt enkelt vänta och se.
Nå, Alexander.. Vem är det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varken Kathrine eller Malin :) utan en annan ;)

2011-02-12 @ 12:26:32
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, ja denna fråga skickas till lite olika bloggar :)



Jag undrar om du har sätt både Sex and the city & vänner och isf vilken tycker du är bäst?

svara i min this or that fråga om du har lust, vore kul att se hur folk resonerar! :)



http://robinhoods.se/2011/february/this-or-that-satc-vs-friends.html#comment

2011-02-12 @ 13:51:58
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback